Seslietkin,seslietkin.com,flash nickler,oda fonları,ilk oda fonları,flash nick örnekleri,gifler,png resimler,avatarlar,hazır flash nickler,seslidunyalim,seslims,seslisite

3 Ağustos 2014 Pazar

Tabu Kelimeleri [ Seslietkin ]

Tabu Kelimeleri Yasaklı Tabu Kelimeleri Yasaksız Tabu Kelimeleri Tabu Oyunu Hakkında BıLgı Tabu Nasıl Oynanır Tabu Oyunu Oyna Tabu Oyna

MİLLET ( halk---biz----oy-----kalaba---insan----sokak----sen----ben----)

köy[kasaba.. sehir.. inmek.. hayvan.. tarla. çiftçi.. otlatmak..ben. aile.. sehir.. memleket.. muhtar.. delege..]

LenS..[ Renk .. kırmızı . yesiL. mavi.. göz.. gözLük.. görme. yukarı .. asağı.. takmak.. ben.. Sen. insan.. burun. kaş.. kirpik.. renkLi.. görme.kör..engeL.]

BARDAK ( su--kola---ne-----içmek----dökmek---kola---içki---kadeh---cam---şişe---plastik----sürahı---tutmak---doldurmak----kulp---el---sen---nasıl---iç----)

reçete.[ doktor.. ilaç .. hap..hekim. hemşire.. hastane.. eczane.. iyileşmek. hasta.. kağıt.. kalem.. yazmak.. çizmek.. doldurmak.. bana.. sen.. ben.. gitmek.. gelmek.. şimdi.. eski.. bir..]

0 yorum: